HelpDesk

Proč je potřeba mít HelpDesk? Protože to říkám.. Protože to říká každej kdo neni úplně blbej.. Protože je to napsaný v ITIL.. Protože to je napsaný v PRINCE2.

Co se vlastně stalo?

Firma neměla HelpDesk, požadavky šly různými kanály na různé lidi a vzniknul takovej bordel, že se z toho ta firma málem po**

Osobně si myslím, že za to může ten, kdo jim dělá IT a neprotlačil HelpDesk.

Je to tak..

Dejte nám vědět, když budete s firemním IT potřebovat pomoc. Naši IT specialisté jsou Vám k dispozici.

Kontakt

Pracovní doba

po - pá 8:00-18:00
ostatní dle domluvy

Smluvní zákazníci mohou v případě požadavku kategorie A volat hotline číslo uvedené ve smlouvě (podmínky).

Technická podpora

podpora@digioffice.cz
+420 608 773 883
+420 222 741 841

Fakturace

Jan Beneš
benes@digioffice.cz
+420 222 741 841

Obchod, jednatel

Jaroslav Látal
latal@digioffice.cz
+420 603 773 883

Požadujete technickou podporu? Zašlete nám autorizovaný požadavek přes náš HelpDesk