28.09.2020 10:36
Home Office je v dnešní nelehké době živé téma, a proto si k tomu tým Digi Office, připravil pár zajímavých postřehů. Jak funguje home office? Zaměstnanec nemůže pravidelně docházet do kanceláře, ale přesto je potřeba aby mohl pracovat, a hlavně měl přístup k firemním datům. V tomto případě se zaměstnanec může připojit na VPN a tím získat přístup…
13.08.2020 21:17
Proč je potřeba mít HelpDesk? Protože to říkám.. Protože to říká každej kdo neni úplně blbej.. Protože je to napsaný v ITIL.. Protože to je napsaný v PRINCE2. Co se vlastně stalo? Firma neměla HelpDesk, požadavky šly různými kanály na různé lidi a vzniknul takovej bordel, že se z toho ta firma málem po** Osobně si myslím, že za to může ten, kdo jim dělá IT…
30.07.2020 12:07
Tento týden nás kontaktovala firma, že byli pravděpodobně napadeni hackerem a přišli o €10 000. Co se vlastně stalo? Paní účetní přišel od jejího šéfa mail, který zněl zhruba takto: „Miluško, pošli prosím do Anglie platbu viz faktura v emailu. Díky.“ Vzhledem k tomu, že Miluška pracuje ve firmě zabývající se mezinárodním obchodem, šéf jí podobné emaily…
po - pá 8:00-18:00ostatní dle domluvy
Smluvní zákazníci mohou v případě požadavku kategorie A volat hotline číslo uvedené ve smlouvě (podmínky).
podpora@digioffice.cz+420 608 773 883+420 222 741 841
Jan Benešbenes@digioffice.cz+420 222 741 841
Jaroslav Látallatal@digioffice.cz+420 603 773 883
Požadujete technickou podporu? Zašlete nám autorizovaný požadavek přes náš HelpDesk